Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.mowimytak.pl, prowadzony jest przez firmę KREO7  Skarzyńska Magdalena z siedzibą w Koninie 62-510 przy ul. Zakładowej 11, NIP: 6652781050, REGON: 302713143

                                      e-mail: biuro@mowimytak.pl tel.: +4878415300

 I. Informacje ogólne

1. Sklep internetowy www.mowimytak.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej po uprzedniej rejestracji Zamawiającego w systemie Sklepu lub bez rejestracji.

2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od towarów przedstawionych na istotnych zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

4.Wszelkie dane osobowe Zamawiającego, zarejestrowane w systemie Sklepu, będą wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnej i reklamowych Sklepu. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim lub przetwarzane w inny sposób. Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich korekty, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych tekst jedn.: Dz.U.2002.101.926 ze zm..

II. Składanie zamówienia

1. Zamówienie na naszej stronie składa się bez rejestracji lub po rejestracji w systemie sklepu Mówimy TAK.

2. Zamówienia mogą być składane tylko za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu.

3. Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, który Zamawiający jest obowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem. W przeciwnym wypadku korespondencja Zamawiającego zostanie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przez Sklep.

4. Minimalna wartość zamówienia jest określona dla zaproszeń ślubnych, winietek, kopert i wynosi minimalnie 25 sztuk z jednego rodzaju z jednakową treścią. Minimalna wartość zamówienia jest określona również dla zawieszek i wynosi minimalnie 10 sztuk z jednego rodzaju z jednakową treścią.

5. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej mailowej akceptacji projektu zamówionego produktu.

6. Czas realizacji to 10 dni roboczych. Ten czas liczony jest od dnia zaakceptowania przez klienta projektów drogą mailową. Sklep Mówimy TAK dostarcza klientowi projekty do zaakceptowania w ciągu 3 dni po otrzymaniu zamówienia złożonego przez sklep internetowy Mówimy TAK, otrzymania listy gości i ewentualnych zmian na projekcie zaproszenia na mail biuro@mowimytak.pl, otrzymaniu zdjęcia zakochanych w rozdzielczości co najmniej 1 000 px ( jeśli projekt zaproszenia takowe posiada) na maila biuro@mowimytak.pl oraz otrzymaniu wpłaty na konto bankowe sklepu Mówimy TAK przy użyciu przelewu tradycyjnego lub płatności online.

7. Termin płatności za zamówiony towary wynosi 7 dni. Akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na rachunek sklepu lub płatność online.

8. Projekty graficzne Projekt graficzny wykonujemy na: zaproszenia ślubne, koperty, wkładki do kopert, zawieszki, winietki, plany rozmieszczenia gości przy stole w postaci plakatów, menu weselne. Sklep Mówimy TAK dostarcza klientowi projekty do zaakceptowania w ciągu 3 dni po otrzymaniu zamówienia złożonego przez sklep internetowy Mówimy TAK, otrzymania listy gości i ewentualnych zmian na projekcie zaproszenia na mail biuro@mowimytak.pl, otrzymaniu zdjęcia zakochanych w rozdzielczości co najmniej 1 000 px ( jeśli projekt zaproszenia takowe posiada) na maila biuro@mowimytak.pl oraz otrzymaniu wpłaty na konto bankowe sklepu Mówimy TAK przy użyciu przelewu tradycyjnego lub płatności online. Wysyłamy pocztą elektroniczną biuro@mowimytak.pl projekty graficzne zaproszenia ślubnego z jedną wersją tekstu. Wstępny projekt wysyłamy w postaci pliku PDF na wskazany przez Państwa w trakcie zamówienia adres e-mail. Do odczytania plików są potrzebne programy: Adobe Reader. Realizacja zamówienia zaproszeń ślubnych następuje po poinformowaniu Sklepu przez Zamawiającego o akceptacji projektu drogą mailową. Informujemy 3 poprawki do projektu są w cenie zaproszeń, każda kolejna poprawka wynosi 15 zł. 

9. Przy składaniu zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do podania adresu do wysyłki.

10. Próbki są wysyłane do klienta bez personalizacji.

III. Realizacja zamówienia

1. Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia za pomocą systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu oraz po wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy Sklepu lub płatności online w Sklepie.

2. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu wydrukowane zostanie dokładnie to co zostało przesłane na maila biuro@mowimytak.pl z numerem zamówienia w tytule maila. Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową podając numer zamówienia w tym błędne dane, literówki, zmiany w liście gości itp.

3. Zamawiający nie może ingerować we wzory towarów oferowanych przez Sklep bez uprzedniego kontaktu ze Sklepem i ich ostatecznym uzgodnieniu.

4. Sklep nie realizuje zamówień według indywidualnych wzorów Zamawiających.

5. Termin realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od zaakceptowania projektów zamówionych produktów.

6. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

7. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący pokrywa koszt wysyłki naliczany w Sklepie przy składaniu zamówienia. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji. Takie zamówienie jest wysyłane jedną paczką nie dzielimy wysyłki produktów

8. Paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej lub przy użyciu Paczkomatów lub usług Poczty Polskiej. Czas dostawy paczki przez firmę kurierska, InPost Paczkomaty lub Pocztę Polską nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

9. W przypadku nie dostarczenia paczki przez firmę kurierską, do Paczkomatu lub przez Pocztę Polską zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.

10. Domówienia zaproszeń od 9 sztuk.

11. Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest na terenie - Konina ul. Zakładowa 11, firma KREO7 czynna pon-pt 9.00-17.00 tel. +48784153001. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji serwis zwraca zamawiającemu 1 % wartości zamówienia za każdy dzień roboczy opóźnienia. Pierwszym dniem opóźnienia jest kolejny dzień roboczy od ostatniego dnia czasu realizacji produktu. Zamawiający po otrzymaniu opóźnionego zamówienia zobowiązany jest przesłać w wiadomości e-mail danych do przelewu wraz z numerem zamówienia.

IV. Zwrot towaru

1. Zwrotów towarów nie przyjmujemy, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.

2. Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.

V. Reklamacje

1. Po otrzymaniu Paczki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

2. Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym Sklep na maila biuro@mowimytak.pl wpisując w tytuł maila numer przesyłki

3. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.

4. W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres Sklepu pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych. Klient otrzyma odpowiedź mailowo. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie sklep nada paczkę zwrotną do Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji  towaru poprawionego lub nowego. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie sklep odeśle reklamowany towar w ciągu 10 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji do klienta.

6. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1. 8. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:

a. dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor wstążki lub sznurka;

b. dotyczy ona cech Produktu, które są zgodne z jego opisem np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia;

c. produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia;

d. jej podstawą są różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje.

9. W przypadku gdy Zamawiający nie zgadza się z decyzją Sklepu w sprawie reklamacji, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Zamawiający może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. - Zamawiający może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą - Zamawiający może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

VI. Gwarancja

1. Sklep ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.8. 4. Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.

VII. Rachunki i faktury VAT

1. Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT.

2. Na życzenie Zamawiającego, zawarte przy składaniu zamówienia za pomocą systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu, Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę VAT, o ile Zamawiający poda wszystkie niezbędne dane do sporządzenia faktury VAT.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl